piątek, 18 stycznia 2013

Dobra nowina :)

Moi kochani w ostatnim czasie, przegladajac jedna z moich ulubionych stron sklepu online stwierdzilam, ze sa oni dostepni w Polsce :)
Bardzo duzy asortyment odziezy, obuwia, ale rowniez akcesoriow dekoracyjnych Madame Stolz, Bloomingville itd.
Ogromna zaleta to darmowa przesylka i zwrot do 30 dni.
W Niemczech zamawiam wszystko na rachunek...przymierzam i jesli sie zdecyduje na kupno wowczas place przelewem.

Akcesoria swiateczne aktualnie w promocji.
Bardzo chetnie kupuje po swietach, zeby w przyszlym sezonie nie "zgrzytac" zebami, ze wszystko taaakie drogie ;)
Nie chce robic reklamy, ale to sprawdzony sklep z ktorego czesto korzystam...czesto piszecie, ze macie ograniczony dostep do przecenowych rewolucji ;)
Jedynym minusem jest ...rzeczy wykupione sa w ekspresowym tempie.

Pare moich faworytow :)








Poszewka z Mikolajem musi byc moja..czekam na Wasze opinie!!!



Milego weekendu :***

35 komentarzy:

  1. Mikus na motorze wymiata haaa bombeczki tez mi sie podobaja:P,,,,,,,,,,,,,,,,ja juz zapomnialam o swietach ,ozdoby gleboko schowane teraz zyje mysla o wiosnie hiii.........buziaczki:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ale ja wlasnie teraz poluje na swiateczne akcesoria. Za rok bedzie zgrzytanie zebami, ze wszystko takie drogie ;)))
      Buzki :*

      Usuń
    2. i masz racje ,ze tak robisz to sie nazywa sprytne zakupy:P

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ja bardzo lubie zakupy...ale najczesciej okazyjnie, a jak przeplace to wlasnie zgrzytam zebami hahaha :*

      Usuń
    5. hej...co sie dzieje...dwa razy ten sam komentarz ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja musialam sie zdecydowac Mikolaj, albo balwanek...wygral Mikolaj ;)

      Usuń
  3. A mnie urzekł świecznik...jest taki prosty, ale to właśnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje :) Cena moim zdaniem rowniez atrakcyjna ;)

      Usuń
  4. Kochana polecasz to już pędzę szperać na stronie:))
    Dziękuję:)
    Miłego piąteczku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polowa ciuchow z mojej szafy zostala tam zakupiona ;)

      Usuń
  5. no nie Mikołaj wymiata ,lecę pobuszować :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  6. ale śliczne poduchy! ale ja już wolę jakieś wiosenne klimaty:))))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat pokazalam swiateczne promocje :) Czesto kupuje po swietach, zeby w przyszlym roku nie przeplacac i zgrzytac zebami, ze wszystko taaakie drogie ;)
      buzki

      Usuń
  7. Zalando przeprowadziło dość szeroko zakrojona akcję reklamową już przed BN :) Jestem i po zakupach, i po zwrotach - rewelacyjnie to działa! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamietam jak we wakacje dzwonilam czy wysylaja do Polski...powiedzieli, ze nie . Pare miesiecy pozniej taka niespodzianka :-)

      Usuń
  8. Na święta jak znalazł:) Mówisz ze to takie dobre rozwiązanie? No to muszę to sprawdzić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym roku też tak zrobiłam i kupiłam bombki po przecenach poświątecznych już na drugi rok:))) Poduchy przezabawne:) Zaraz zaglądam w linki do sklepu:))))
    Miłego łikendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo czesto kupuje po przecenie ...szkoda przeplacac :-)

      Usuń
  10. hoho, mikołaj bomowy !!!:))) wiesz, nie znałam sklepu w ogóle, fajnie tam, już poprzeglądałam i rzeczywiście niektóre ceny bardzo okazyjne ;)))
    ściskam***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikolaj juz zamowiony ;) Zastanawialam sie nad balwankiem, ale musze troszke przystopowac z zakupami...wiadomo swieta to same wydatki ;) Ja wlasnie na tej stronie kupilam moje Huntery.
      Cena normalna 120 €, ja kupilam za 55 €...czesto poluje tam na okazje. Taka cena za kalosze to i tak drogo, ale to nie zwykle kalosze...to Hunter...hahaha.
      Usciski***

      Usuń
  11. Zaglądałam do sklepu. Rzeczywiście świąteczne rzeczy sa w dosyć przystępnej cenie. Mikołaj i Bałwanek są super.....ja wybieram chyba bałwanka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chcialam balwanka i Mikolaja, ale musialam sie zdecycdowac...nie mozna miec wszystkiego ;)
      Kupno w internecie czesto niesie ze soba ryzyko, dodatkowe koszty za przesylke, ale tutaj oni naprawde sa godni polecenia :)

      Usuń
  12. Hej Madziulku :*
    Pewnie nie jedna osoba się ucieszy,że w Polsce może poszaleć w fajnym sklepie.Ja jestem z tych,co lubią pomacać i poogladać osobiście i jakoś zakupy przez internet nie sprawiają mi żadnej przyjemności ;P

    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ♥
      W trakcie przecen jest masa ludzi w sklepach, ciagle kolejki do przymierzalni i mnie to bardzo denerwuje...czesto kapituluje ;-)
      Buzka

      Usuń
  13. Ja robię zakupy przez internet, nawet często. Ostatnio farba magnetyczna i tablicowa, lampy, które widziałam w sklepie a przez internet stówka taniej . Każda rzecz , którą pokazałaś jest wyjątkowa. Mam takie bombki tylko w brązie, wyglądaja jak bardzo stare, fajne, poduchy rewelka , buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Internet jest tanszy i czesto sie o tym przekonuje :-) Na poduchy sie skusilam, chociaz mialam oszczedzac...moj M. sie ucieszy ;-)
      Buziaczki

      Usuń
  14. Zalando...hehe...widziałam reklamę, uśmiałam się, wyglądała na mega zachęcającą;)) zaglądnę koniecznie na stronę sklepu...niestety ja z reguły mam tyle spraw ważniejszych że na przeceny już sie nie łapię;(
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja reklamy nie widzialam, ale w Niemczech sa rowniez zachecajace :-) Przykro mi , ze na wielu "przyjemnosciach" musisz oszczedzac ♡
      Sciskam :***

      Usuń
  15. Ja z przecenami poszalam w home&you:)
    A poszewka z Mikolajem superowa!!!:))))***

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten sklep, spory wybór, dobre ceny i darmowa przesyłka, to jest to:)

    OdpowiedzUsuń