wtorek, 22 grudnia 2015

Pakujemy...


Podczas ostaniego spaceru bylo wietrznie i dzieki temu pod moimi nogami lezaly zerwane z wyzszych parii drzew galezie z pieknymi szyszkami :)))
Dla najmlodszych staram sie pakowac prezenty "na bogato" ale nie kiczowato ;)))
Troche koloru, troche natury i maly ozdobny akcent w postaci bombki.





Kochani, zdrowia, szczescia, spelnienia marzen i pieknych chwil z rodzina i bliskimi Waszemu sercu wszystkim zycze!!!
Blogosfera to moje hobby, ktore uwielbiam, ale bez Was nie mialoby sensu dlatego dziekuje za Wasza obecnosc, poswiecony drogocenny czas i komentarze

Magdalena

9 komentarzy:

  1. Też lubię tak pakować :)
    Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie zapakowane prezenty. Też chciałam podobnie zrobić w tym roku ale z braku czasu mi się nie udało. Może w następnym roku pomyślę nad bardziej zaawansowanym pakowaniem ;)
    Magdaleno Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  3. no i zobacz jakie dary natury spadly ci pod nogi szczesciara ,ja w tym roku nie mam szyszek buuuuuu,za pozno sobie o nich przapomnialam zawsze omijalam po drodze do sklepu stosy szyszek i nie nazbieralam sobie do domu,w nastepnym roku musze sie poprawic:P
    Wesolych i Zdrowych Swiat Kochana**

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie także upominki z gałązką świerku i suszoną pomarańczą:)
    Wesołych Świąt!
    M :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No prezent zapakowany pieknie w szyszkę ! Wygląda na dosyć świeżą - czy pieknie pachnie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie zapakowany prezent !Pełnych miłości i rodzinnego ciepła, prawdziwie magicznych Świąt ! Pozdrawiam jeszcze świątecznie - M.

    OdpowiedzUsuń