środa, 24 lipca 2013

Welcome to Saint Tropez

Uroczy maly malowniczy port, kamienice z kolorowymi fasadami, waskie uliczki...jednak w sezonie letnim maly port rybacki przeobraza sie w duzy port turystyczny ;)))



Ja osobiscie bylam "niby" poza sezonem, ale juz bylo dla mnie za tloczno.



Niestety juz od dluzsezgo czasu zauwazylam, ze chyba sie starzeje,  szukam miejsc mniej obleganych...ciszy i spokoju ;)))




Zazwyczaj staram sie kierowac moje kroki tam, gdzie mozna jeszcze poczuc niepowtarzalny klimat miasta :)))





Troche kiczu nie zaszkodzi...



...i luksusu rowniez ;)))



Usciski
Magdalena



25 komentarzy:

  1. Madzia jak ja Ci zazdroszczę tych miejsc,może kiedyś tam się udam :) Wspaniałe widoki,ten port,uliczki,kamieniczki...marzenie
    A ja nawet na urlopie w tym roku nie byłam nad polskim morzem a gdzie mi tam za granicę,do takich klimatów buuuu :(
    Buziol ślicznotko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedys nadrobisz urlopowe zaleglosci :*** Gdybys mieszkala blisko mnie, to moglabys sie zapakowac z nami do auta ;)))
      Buuuziolki:***

      Usuń
  2. Saint Tropez to ciągle moje marzenie, zazdroszczę Ci takiego wyjazdu, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko byloby takie piekne, tylko ta ogromna komercja ;)))
      Usciski

      Usuń
  3. ale cudownie !!! piękne zdjęcia Madziu - buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne wakacje mialas,ja juz na moje czekam niecierpliwie.........och jak mi sie podobaja te zdjecia z portu ,bosko !!:P.............pierwszy raz widze takie lampy wiszace na ulicy ,jak masz tam na jednym zdjeciu:Phaaa widze Cie odbijasz sie minimalnie w wystawie:P***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa Twojej relacji z urlopu !!!
      Byloby baaardziej bosko, gdyby jeszcze bylo mniej turystow ;))) Ja rowniez jeszcze takich lamp z ratanu na ulicach nie widzialam :))) Ktos, cos sie tam w wystawie sklepowej odbija ;)))
      Buuuuziolki

      Usuń
  5. Super a te uliczki można chodzić i chodzić ;-)
    Uściski :D

    OdpowiedzUsuń
  6. du ju du ju du ju San trope ;))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba cos nas łączy znowu ;)
    Ja tez zazwyczaj wybieram mało zatłoczone miejsca, nawet jak idziemy nad jezioro to zawsze na nasze miejsce, nieco dalej od wszystkich :)
    Pięknie tam :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starzejemy sie ??? Wczesniej lubilam miejsca w ktorych sie wiele dzialo i nie bylo nudy :)))
      Usciski

      Usuń
  8. Cudownie, to musiał być piękny wyjazd:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu zazdraszczam pozytywnie...może kiedyś dane mi będzie...tym czasem pozwiedzam z Toba wirtualnie...w tych wąskich, klimatycznych uliczkach się zauroczyłam;)
    Uściski;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, ze kiedys nadrobisz wszystkie podrozniczo-urlopowe zaleglosci.
      Usciski:***

      Usuń
  10. Witaj... Jak zobaczyłam tytuł Twojego posta to serce zaczęło bić mi szybciej. Marzę o tym, aby odwiedzić takie klimatyczne miejsca nad Lazurowym Wybrzeżem;) Myślę, że jak mały podrośnie to nam się uda. Bo żyć i nie być tam to co to za życie:P:P:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycajace miejsca:)))))) usciski kochana:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. ehh bylam tam jako 18latka.. miłe wspomnienia u mnie obudziłas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z rodzicami, czy bez ;)))Ciesze sie, ze mile wspomnienia obudzilam :)))

      Usuń
  13. Nigdy nie byłam, ale może kiedyś...
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. St Tropez tez na liscie do zobaczenia, mam nadzieje ze uda nam sie wjechac do miasta bo bedziemy najprawdpodobniej 14 lipca :)

    OdpowiedzUsuń