piątek, 27 listopada 2015

GIVEAWAY


Mikolaj Swiety rozdaje prezenty.
Specjalnie dla Was mala niespodzianka, drobnostka za to, ze jestescie tutaj ze mna :)))
Mikolajkowy upominek to swiecznik z lat 60-tych, dodatkowo dodaje pasujace swieczki.



Prosze o pozostawienie komentarza pod tym postem, bedzie mi rowniez milo jesli podlinkujecie baner z informacja o candy u siebie na blogu.
Anonimki-prosze o pozostawienie adresu e-mail.
Jesli masz ochote mozesz zostac obserwatorem mojego bloga, ale pod jednym warunkiem, ze musi sie on Wam podobac ;)))


Czekam na Was do 25 grudnia...





Magdalena






28 komentarzy:

  1. Madziu..biorę udział..nagroda godna uwagi Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję się :) a czy średnica tych świeczek jest taka jak mniej więcej świeczki w cerkwiach? Pozdrawiam artkonst@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Tobie o to czy swieczki pasuja do otworow w swieczniku ??? Wedlug mnie pasuja, zawsze mozna do otworow nalac troche wosku jesli sa dla kogos minimalnie za cienkie, chociaz dla mnie nie jest to konieczne.

      Usuń
  3. świecznik supraśny lubię prostotę :)
    Ale ten stolik ! już od dawna wzdycham na niego ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ooooo ja też chcę ...pragnę ,pożądam nawet !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ooooo ja też chcę ...pragnę ,pożądam nawet !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale gratka, taki kultowy świecznik do wygrania! Oczywiście, że biorę udział, bo to rzecz z mojej listy marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny! Najpierw myślałam, że coś źle przeczytałam, że ten świecznik jest do wygrania. Zapisuję się czym prędzej!!! andziaszp@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne prezenty i ja sie zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny! Muszę spróbować szczęścia :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Magda mnie nie może tu zabraknąć :) Liczę na szczęście :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny świecznik!!! Już wiem gdzie mogłabym go położyć, kupiłam już świeczki... ehhh jeszcze tylko musze zostać wylosowana. Ale, ale urodziałm się 25 grudnia - więc myślę że to znak!
    Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj,sliczny ten swiecznik.Jak mozna to z radoscia stane i ja w kolejce po niego.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest boski!!! kolonie66@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie podoba mi się ten świecznik i staję w kolejce :)
    banerek już wisi ----> Mój blog Ma i Bla przy okazji zapraszam się siebie na rozdanie :).

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny! oj, idealny jest.... marzenie moje! ustawiam się w kolejce... banerek jest na dole bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Biorę udział! Banerek powędrował do mnie na główną :) Bloga przejrzałam i z największą przyjemnością dodaję go do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja się bawiĘ z WAMI:) Lata 60 są mi bardzo bliskie:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Biorę dział bo ten świecznik jest strasznie w moim klimacie uwielbiam takie rzeczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo super, chyba jeszcze zdążyłam ostatnim rzutem na taśme. Bardzo lubie takie "starsze oryginały"

    OdpowiedzUsuń
  20. co za stolik!!! ♥ Gdzie go kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stolik z przelomu lat 60-tych,70-tych, typowa "nerka", kupiona na niemieckim ebay :)))

      Usuń
  21. Ajjjj... jest taki piękny... Zazdroszczę i tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ajjjj... jest taki piękny... Zazdroszczę i tak! :)

    OdpowiedzUsuń